Klar for studietur til Sri Lanka

I morgen starter turen med FORUT til Sri Lanka. En annerledes reise med mål og mening - med utviklings- og solidaritetsperspektiv.

Sammen med bistandsorganisajonen skal vi på denne reisen besøke FORUT sine utviklingsprosjekt, møte FORUT sine prosjektpartnere for å få nærmere innsikt i lokale forhold,utfordringer og utviklingsstrategier og lære mer om landet vi besøker .

Vi skal også møte Sivatas og hans familie , det var han vi ble kjent med gjennom barneaksjonen i høst, og det er han vi skal møte igjen i årets barneaksjon.

Og selvfølgelig så regner jeg med at jeg også vil treffe Monky som nå er på ferie på Sri Lanka, og får høre om hans opplevelser.

En liten bilde hilsen vil komme fra Monky og meg til barnehagen iløpet av turen.

Så ses vi snart igjen, og jeg lover å ta masse bilder som jeg vil vise når jeg er tilbake i barnehagen.